EnglishFrançaisDeutschItalianoPolskiPortuguêsРусскийEspañol
piątek, Grudzień 13e-franczyza.pl - pomysł na biznes 2019 roku

3 typy wideo w e-commerce, które wspierają sprzedaż.

3 typy wideo w e-commerce, które wspierają sprzedaż.

Wszyscy dobrze wiedzą, że oryginalne opisy produktowe potrafią zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Niestety obecne czasu pokazują nam, że sam tekst to za mało, aby zaciekawić klienta naszą ofertą. Jednym z najpopularniejszych w ostatnim czasie bardzo skutecznym rozwiązaniem jest obranie strategii video marketingu.

Jakie typy wideo w e-commerce najlepiej wspierają sprzedaż w eSklepie?


1. Rozpakowywanie produktu

Filmy tego rodzaju – zwane „unboxing” – niezwykle popularne są w serwisie YouTube. Można je również z powodzeniem wykorzystać w sklepie internetowym. Dzięki nim osoba zainteresowana zakupem będzie mogła zobaczyć co znajduje się wewnątrz pudełka, dowie się również jakie zastosowanie mają poszczególne elementy i jak rozpocząć korzystanie z zakupionego przedmiotu. Ten rodzaj filmów przydatny jest np. w przypadku sprzętu elektronicznego, aby rozwiać wątpliwości klienta, czy wszystkie potrzebne kable, przejściówki i inne istotne elementy znajdują się w pudełku.

 

 

2. Porównanie produktowe.

Coraz częściej zdarza się, że osoby, które chcą kupić jakiś przedmiot szukają porównań do towarów z tej samej kategorii. Dzięki wideo, w którym porównujemy produkt mogą nie tylko w jednym miejscu zobaczyć informacje na temat wielu produktów naszej marki, ale również przekonać się, który przedmiot najlepiej spełni ich oczekiwania.

 

3. Poradniki

Bardzo często zdarza się, że osoby, które chcą kupić jakiś przedmiot szukają porównań do towarów z tej samej kategorii czy o określonym pułapie cenowym. Dzięki wideo, w którym porównujemy produkt mogą nie tylko w jednym miejscu zobaczyć informacje na temat wielu produktów naszej marki, ale również przekonać się, który przedmiot najlepiej spełni ich oczekiwania.

Loading...
OFERTA